بازار سیاه

بازار سیاه

اموزش و دانلود
بازار سیاه

بازار سیاه

اموزش و دانلود

آموزش ساخت استیکر برای تلگرام – Telegram

 
همان طور که می دانید این روزها نام مسنجر قدرتمند و پرسرعت تلگرام ( Telegram ) در هرجا بر سر زبان ها افتاده و این مسنجر به طرز شگفت آوری توانسته رقبای خود را نظیر وایبر، لاین و … از صحنه خارج کند . قابلیت جدیدی که به این نرم افزار محبوب اضافه شده امکان ساخت استیکر توسط خود کاربران است . بله درست شنیدید !!! شما می توانید به راحتی استیکرها یا همان شکلک های دلخواه خود را طراحی نموده و در پیام های ارسالی خود از آنان استفاده کنید . امروز در وبلاگ بازار سیاه به شما آموزش می دهیم که چگونه در نرم افزار تلگرام ورژن ویندوز یا اندروید استیکرهای دلخواهتان را بسازید . پس با بازار سیاه همراه شوید …
 *** اگر از طریق موبایل یا تبلت از وبلاگما دیدن می کنید ، برای مشاهده کامل و بهتر عکس ها و نوشته ها ، قابلیت چرخش صفحه ( Screen Rotation ) گوشی یا تبلتتان را فعال نمایید .

ساخت استیکر موقت در تلگرام ویندوز و اندروید

—————————————————

ساخت استیکر در این قسمت با نسخه ویندوز تلگرام آموزش داده شده است ولی روش ساخت آن در اندروید نیز عیناً به همین صورت است . پس نگران نباشید …

۱- فقط و فقط در دستگاهی که تلگرام روی آن نصب است ( موبایل یا کامپیوتر ) ، مرورگر خود را باز کنید .

۲- در نوار آدرس مرورگرتان نشانی telegram.me/clippy را بنویسید و به این آدرس بروید .

۳- اکنون روی دکمه SEND MESSAGE بروید تا به صفحه ی چت با Clippy منتقل شوید :

۴- کافیست هر عکسی را که در نظر دارید ( با فرمت png و jpg ) برای آن ارسال کنید تا ربات مهربان تلگرام که clippy نام دارد به راحتی عکس شما را در عرض چند ثانیه به استیکر تبدیل کند .

۵- اکنون استیکری که clippy برایتان فرستاده را برای هر شخصی که می خواهید Forward کنید .

این روش برای زمانی لازم است که شما به استفاده دائم از یک استیکر نیازی ندارید ! زیرا استیکرهای ساخته شده در این روش در جایی ذخیره نمی شوند .

و اما روش دوم و از نظر بسیاری از افراد ” روش بهتر ” …


ساخت استیکر دائمی در تلگرام ویندوز و اندروید

—————————————————

در این روش دیگر خبری از موقت بودن استیکرها نیست ! با این روش به راحتی استیکرهای خود را بسازید و مجموعه ای از آن ها را در اختیار دوستانتان قرار دهید تا آن ها نیز استفاده کنند . آن هم بدون صرف هیچ هزینه ای !!!!
منبع آموزشی : بازار سیاه

۱- ابتدا باید به آدرس http://image.online-convert.com/convert-to-webp بروید تا عکس هایتان به فرمت Webp. تبدیل شود ؛ حتی اگر کمی با فتوشاپ آشنا هستید می توانید قبل از تبدیل تصاویر ، برای زیباترشدن استیکر روی آن ها افکت ایجاد کنید یا فضاهای غیرضروری عکس را برش بزنید . اگر تجربه ی کار با فتوشاپ را ندارید بازهم امیدتان را از دست ندهید و با انتخاب عکس های با کیفیت به استقبال مرحله ی ۲ بروید . :)

۲- در این سایت می توانید با کلیک روی دکمه Browse عکس موردنظر خود را از حافظه موبایل یا هارد کامپیوتر انتخاب کنید . هم چنین اگر به یک تصویری که در یک سایتی وجود دارد علاقه مند شده اید کافیست لینک عکس موردنظر را در کادر زیر جمله  … Or enter URL وارد کنید تا عکس موردنظر برایتان تبدیل فرمت گردد .

۳- اگر تمایل دارید تا عکستان در اندازه مشخصی ویرایش شود در قسمت Optional settings این امکان برای شما فراهم شده است وگرنه این مرحله کاملاً اختیاری است و پیشنهاد ما هم این است از این مرحله عبور کنید .

۴- پس از انتخاب عکس موردنظر و انجام تنظیمات دلخواه روی دکمه Convert File کلیک کنید تا عکس شما از فرمت اولیه به فرمت Webp. تبدیل شود .

۵- بعد از پایان عملیات یک پیغام به صورت خودکار برای شما ظاهر می شود که عنوان می کند شما می توانید عکس تبدیل شده تان را دانلود کنید ( در برخی مرورگرهای اندروید این دانلود به صورت خودکار است و نیازی به تایید شما نیست ) .

۶- بعد از دانلود عکس با فرمت Webp. ، شما می توانید این عکس را از طریق گزینه File ( با انتخاب شکل گیره گزینه File نمایان می شود ) و به صورت Document برای مخاطبانتان ارسال کنید با این تفاوت که استیکر شما همواره در حافظه گوشی یا هارد کامپیوترتان موجود است .

 منبع آموزشی : بازار سیاه

آموزش ساختن مجموعه استیکر تلگرام برای استفاده سایر تلگرامی ها

———————————————————————————

از طریق این روش می توانید برای سایت رسمی تلگرام استیکر ساخته و آن ها را در سراسر جهان منتشر کنید …

۱- فقط و فقط در دستگاهی که تلگرام روی آن نصب است ( موبایل یا کامپیوتر ) ، مرورگر خود را باز کنید .

۲- در نوار آدرس مرورگرتان نشانی telegram.me/stickers را نوشته و به آن مراجعه کنید .

۳- اکنون روی دکمه SEND MESSAGE بروید تا به صفحه ی چت با این ربات منتقل شوید .

۴- اکنون در قسمت نوشتن متن عبارت Hi را تایپ کنید و برای این ربات بفرستید تا این ربات دستورالعمل های خودش را برای شما ارسال کند :

۵- اکنون عبارت newstickerpack/ را نوشته و برای ربات بفرستید .

۶- در این مرحله یک نام ( ترجیحاً نامی که تا حالا کسی انتخاب نکرده ) برای مجموعه ( پک ) استیکر خود انتخاب نموده و به ربات ارسال کنید .

۷- در این مرحله باید شکلک مربوط به اولین استیکر این مجموعه را انتخاب کنید . به عنوان مثال شما قصد دارید یک مجموعه استیکر خنده دار بسازید . پس یکی از شکلک های خنده دار موجود در تلگرام را انتخاب نموده و برای ربات ارسال کنید . مانند تصویر زیر :

۸٫۱- ابتدا به سایت resize-photos.com رفته و روی دکمه Browse کلیک نموده و عکس خود را از هارد کامپیوتر یا حافظه گوشی خود انتخاب کنید .

– اکنون در مقابل کادر Width عبارت ۵۱۲ را وارد کنید .

منبع آموزشی : بازار سیاه

– در مقابل قسمت Quality ، نوار مربوطه را کمی به سمت چپ بکشید ( اگر کیفیت عکس شما پایین است این مرحله را انجام ندهید ) .

– در مقابل قسمت Output Format نیز گزینه PNG را انتخاب کنید و سپس روی گزینه Upload & Resize photo کلیک کنید تا عکس در سرور موردنظر بارگزاری و تنظیمات اعمال شود .

– اکنون در صفحه ای که برای شما باز می شود گزینه DOWNLOAD IMAGE را انتخاب کنید تا عکس ویرایش شده را دانلود کنید . الان طول عکس دانلود شده ۵۱۲ پیکسل است و عرض آن یا باید کمتر از ۵۱۲ پیکسل یا نهایتاً ۵۱۲ پیکسل باشد تا مورد قبول ربات تلگرام شود .

۸٫۲ – اکنون روی علامت گیره ( که در تصویر زیر با رنگ بنفش مشخص شده ) بزنید و گزینه File را انتخاب کنید و سپس عکسی را که از سایت بالا دانلود نمودید انتخاب نموده و برای ربات بفرستید .

اگر بعد از فرستادن عکس پیام زیر را دریافت کردید یعنی عکس شما برای ربات قابل قبول است و  این یعنی به مرحله بعد بروید .

۹- اکنون با دریافت پیغام …Congratulations در می یابید که شما یک عدد استیکر با علامت آدمک موردنظرتان ساخته اید . برای ساخت استیکرهای بیشتر مراحل ۷ و ۸ را مجدداً تکرار نموده و استیکرهای بعدی را بسازید .

۱۰- پس از پایان یافتن کارتان کافیست عبارت publish/ را نوشته و برای ربات بفرستید .

۱۱- در این مرحله یک نام کوتاه و غیرتکراری و غیرموجود در تلگرام را نوشته و برای ربات بفرستید تا لینک دانلود استیکرهای شما حاضر شود .

اکنون می توانید لینک دانلود استیکرهای خود را به دیگران بدهید تا آن ها نیز استیکرهای شما را نصب و استفاده کنند .

این هم نتیجه نهایی ساخت استیکر :

*** اگر به دنبال ساخت استیکرهای بدون پس زمینه و حرفه ای تر هستید ، در نرم افزار فتوشاپ یک عکس Transparent با طول ۵۱۲ پیکسل و عرض کمتر یا مساوی ۵۱۲ پیکسل و با فرمت PNG ایجاد نموده و مراحل ۸ تا ۱۱ را تکرار کنید …

امیدواریم از این آموزش نهایت استفاده را برده باشید ….

منبع آموزشی : بازار سیاه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.